Maxellen

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Jag tror på dig!

Av Axell - 21 oktober 2011 19:20

Ge dig inte utan försök igen, du kommer att lyckas!

Jag tror på dig! frågan är om du själv gör det?

 

Ingenting är omöjligt bara mer eller minde svårt att klara av. Ingen annan kan någonsin bestämma vad du inte kan göra så låt ingen säga det åt dig! Du är den ända som kan påverka det du kan och inte kan. Din vilja och inställning är det viktigaste som betyder någonting för med det kan du klara av det mesta. Jag tror på dig för du är stark nog att kliva upp på morgonen och visa vem du är, jag tror alltid på dig. Inte för att jag vet att du klarar det, utan för att jag vet att du inte ger upp om du misslyckas. För att du vill bevisa att du är starkare och bättre än dem som inte tror på dig. Vi är dem vi är och allt vi kan göra är att alltid försöka göra vårt bästa och om det ibland inte räcker, vad gör det? Vad vi än gör så finns det förmodligen alltid någon annan som gör det bättre, men kom ihåg att för någon annan kan denna någon vara du. Jag tror på dig, tror på dig, tror på dig men jag vet att hur många gånger jag än säger det så tar du inte åt dig det som du gör när någon annan visar det motsatta. Rätta mig om jag har fel men visst är det så att en negativ kommentar väger oftast mer än hundra positiva. Det är förmodligen någonting som vi alla behöver träna mer på, att ta in de positiva och glömma bort de negativa ist för tvärtom. Du är som starkast när du tror på dig själv så våga alltid göra det, oavsett om du ska göra någonting du tycker om att göra eller om det är någonting du tycker är jobbigt. Jag tror på mig för min skull om du tror på dig för din skull men de dagar då jag känner att allting är hopplöst tror jag mer än någonsin på dig, för jag bryr mig. Förmodligen mer än vad du någonsin kan förstå och hur dåligt vi än mår har vi aldrig fått en annan människa att må bra i onödan. Jag kommer alltid att tro på dig! Våga göra de du med, KRAM!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Axell - 28 augusti 2018 21:50

  I 20 år har Storhogna varit en del av mitt liv, idag var första gången jag fick se det utan snö. Såå fint!⛰😍     Skulle lätt kunna hänga med lite renkompisar oftare      Intill de gamla fäbodarna vid Fallmoran tog vi ...

Av Axell - 12 mars 2012 09:26


    SERIESEGRARE!!!   Seriesegern är nu säkrad och målet att nå Div1 är fullbordat. Som vi har krigat på denna säsong och äntligen är vi där! 19 spelade matcher, 17 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust. På Söndag får vi ytterligare 1 vins...

Av Axell - 16 januari 2012 11:32

Helgen bjöd på en riktigt bra innebandyhelg med roliga matcher med bästa brudarna.  Vid lördagsmorgonen (09.00) rullade bussen iväg från Söderhamn mot Krokom för helgens första match, en resa på ca fyra och en halv timme. Efter matchen åkte vi in t...

Av Axell - 7 januari 2012 15:45

De som görs till åtlöje utvecklar osäkerhet och förlorar självförtoendet. De som får uppleva skam utvecklar skuldkänslor och känner sig ivägen. De som får mycket negativ kritik utvecklar en skyddsmur och vågar inte be om hjälp.  Ingen borde ha ...

Av Axell - 31 december 2011 14:30

 2011, ett år som gått riktigt fort och som kommer bära med sig många minnen.     Det började lite oväntat med att jag skrev över mig till Söderhamns innebandy utan att jag ens träffat laget, det känns helt overkligt att det redan gått ett å...

Ovido - Quiz & Flashcards