Maxellen

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Stolt "Söderhamnare"

Av Axell - 26 november 2011 21:11

Det är mitt andra hem, min andra familj och jag är en stolt Söderhamnare när det gäller Innebandy!!!  

D2 har nu spelat två matcher sen jag sist skrev och det blev två fina och stora vinster de med! 16-0 mot Krokom och hela 20-1 mot klockarberget idag!  Efter D2 matchen idag så stod jag med D3-laget och där vann vi med 4-0  

På fredag är det då dags att möta Hudik/Björkberg vilket kommer bli grymt spännande och förhoppningsvis riktigt roligt!


SÖDERHAMN D2-lag: Spelade matcher 8, vinster 8. Gjorda mål 101, insläppta mål 13.

Med på poängligan topp 10

Boänges: 26 mål, 21 assist = 47p

Sjödin: 22 mål, 22 assist = 44p

Åhnstrand: 18 mål 6 assist = 24p 

Segerkvist: 6 mål, 17 assist = 23p


Åsa: Spelade matcher 5. Hållna nollor 1, insläppta 11.

Malin: Spelade matcher 3. Hållna nollor 2, insläppta 2.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Axell - 28 augusti 2018 21:50

  I 20 år har Storhogna varit en del av mitt liv, idag var första gången jag fick se det utan snö. Såå fint!⛰😍     Skulle lätt kunna hänga med lite renkompisar oftare      Intill de gamla fäbodarna vid Fallmoran tog vi ...

Av Axell - 12 mars 2012 09:26


    SERIESEGRARE!!!   Seriesegern är nu säkrad och målet att nå Div1 är fullbordat. Som vi har krigat på denna säsong och äntligen är vi där! 19 spelade matcher, 17 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust. På Söndag får vi ytterligare 1 vins...

Av Axell - 16 januari 2012 11:32

Helgen bjöd på en riktigt bra innebandyhelg med roliga matcher med bästa brudarna.  Vid lördagsmorgonen (09.00) rullade bussen iväg från Söderhamn mot Krokom för helgens första match, en resa på ca fyra och en halv timme. Efter matchen åkte vi in t...

Av Axell - 7 januari 2012 15:45

De som görs till åtlöje utvecklar osäkerhet och förlorar självförtoendet. De som får uppleva skam utvecklar skuldkänslor och känner sig ivägen. De som får mycket negativ kritik utvecklar en skyddsmur och vågar inte be om hjälp.  Ingen borde ha ...

Av Axell - 31 december 2011 14:30

 2011, ett år som gått riktigt fort och som kommer bära med sig många minnen.     Det började lite oväntat med att jag skrev över mig till Söderhamns innebandy utan att jag ens träffat laget, det känns helt overkligt att det redan gått ett å...

Ovido - Quiz & Flashcards